Alla inlägg den 9 november 2009

Av kim - 9 november 2009 16:16

FÖRSTÖR FÖRSTÖR FÖRSTÖR FÖRSTÖR det är det enda jag gör

jag gör min pojkvän olycklig och får honom att må dåligt.

jag har inga vänner eftersom de inte pallar med mig eftersom jag bara förstör för precis alla.

mina närmaste blir hela tiden ledsna för att jag bara förstör förstör förstör!!!!



  



FAN!!!


en riktig skitdag idag.

J är arg på mig för att jag inte vill äta och det är det enda han pratar om, jag kommer inte att kunan fortsätta min fasta, men jag kommer ändå att äta minimalt med mat och.


ännu en dag som jag inte kan ta mig ut ur lägenheten.

likgiltigheten är enorm. det finns ingen anledning att göra ngt alls, precis allt får mig at tmå dåligt och just nu vill jag bara muffla i mig en massa glass, godis och chips!

men jag kan inte, för jag älskar när jag känner mig hungrig, för då vet jag att jag kommer gå ner i vikt, jag vet att min mage ser plattare ut osv osv...



gaah! jag vet inte vad jag ska skriva mer, allt är kaos bara....


jag vill bara bli bra och frisk och att mina problem ska bli accepterade.

men men....


det sista för denna gång.

pecae out ppl // Kempo

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

andra bloggar som jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards